Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 89608Drukuj informację Ogłoszenie numer: 89608Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. zwalczania przestępczości i wykroczeń przeciwko środowisku
Miejsce pracy: Zielona Góra ul. Siemiradzkiego 19
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Inspekcji
Data udostępnienia: 2021-12-20
Ogłoszono dnia: 2021-12-20
Termin składania dokumentów: 2022-01-09 00:00:00
Nr ogłoszenia: 89608
Id ogłoszenia: 89608
Zlecający: Lubuski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia w prowadzeniu postępowań dochodzeniowo-śledczych, postępowań w sprawach o wykroczenia, form i metod pracy operacyjnej
- prawo jazdy kat. "B"
- znajomość przepisów prawa w zakresie kpk, kpow i kpa
- znajomość ustawy o Inspekcji Ochrony Środowiska, Prawo Ochrony Środowiska
- dobra znajomość ustaw: o odpadach, o stacjach demontażu pojazdów, transgraniczne przemieszczanie odpadów, o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektornicznym
- umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows i pakietu biurowego MS Office
- gotowość do pracy na terenie całego kraju
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
b. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie: wyższe w zakresie ochrony środowiska lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe: praca w administracji na stanowisku związanym z ochroną środowiska
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
- komunikatywność i asertywność
- język obcy: angielski lub niemiecki na poziomie komunikatywnym
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie postępowań dochodzeniowo-śledczych przygotowawczych w zakresie przestępstw przeciwko środowisku
- prowadzienie postępowań w sprawach o wykroczenia w zakresie czynów zabronionych przeciwko środowisku
- prowadzenie postępowań administracyjnych w trybie KPA w związku z naruszeniem wymagań ochrony środowiska, w tym przygotowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych i decyzji administracyjnych, celem usunięcia stwierdzonych naruszeń oraz wniosków do prokuratury
- opracowywanie programu kontroli, przeprowadzanie kontroli podmiotów gospodarczych w zakresie przestrzegania przepisów ochrony środowiska
- przygotowywanie dokumentacji z kontroli w celu przedstawienia ustalonego stanu faktycznego i oceny kontrolowanej działalności
- prowadzenie bieżących spraw w elektronicznych systemach ISK, e-Dok oraz innych baz danych
- opracowywanie odpowiedzi pism do innych organów
- przeprowadzanie kontroli pozaplanowych podmiotów gospodarczych w zakresie przestrzegania przepisów ochrony środowiska
- przyjmowanie wniosków o interwencję w zakresie ochrony środowiska
- realizacja zadań z zakresu poważnych awarii, tworzenie warunków zapobiegania, zwalczania, usuwania ich skutków celem przywrócenia środowiska do stanu pierwotnego oraz wykrycia sprawców poważnych awarii
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Co oferujemy:
- ruchomy czas pracy
- indywidualny rozkład czasu pracy
- częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, "home office")
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
- dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów walkacji, ferii i przerw świątecznych
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- wyjazdy służbowe (w tym terenowe)
- praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych
- możliwa praca zmianowa
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- zagrożenie korupcją
- zagrożenie naciskami grup przestępczych
- permanentna obsługa kleintów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorcy) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
- stres związany z prowadzeniem kontroli podmiotów gospodarczych
- prowadzenie samochodu służbowego
- wielopoziomowy budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (brak windy, przystosowanej toalety)
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
co najmnie 6%
V. Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- kserokopia prawa jazdy kat "B"
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Dokumenty dodatkowe:
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-01-09 00:00:00
b. Sposób:
Aplikuj mailowo na adres: w.wegrzyn@zgora.wios.gov.pl w temacie wpisz: "Ogłoszenie nr 89608/20.12.2021"
Forma papierowa w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Ogłoszenie nr 89608"
Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 68 45 48 550, 68 45 48 463 lub mailowego na adres: wios@zgora.wios.gov.pl
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
c. Miejsce:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Zielonej Górze
ul. Siemiradzkiego 19
65-231 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
- jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail)
- jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu)
- oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia
- oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru, do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich)
- nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie, dotyczy to też uzupełniania ofert
- nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie, dotyczy to też uzupełniania ofert
- kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia
- nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze, prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy
- zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca
- złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikuj pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów
- w ofercie należy prosimy podać dane kontaktowe - adres poczty elektronicznej lub numer telefonu
- dokumen ty powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą
- wzór oświadczenia dostępny jest na stonie internetowej BIP WIOŚ w zakładce praca
- oferty otrzymane po terminie oraz nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 45 48 463 lub 68 478 62 44
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego
Metodyki/techniki naboru:
- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym
- sprawdzenie wiedzy
- rozmowa rekrutacyjna
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: 01.02.2022 r.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 3 200,00 do 3 400,00 zł brutto
Dostępność
- nasz urząd jest pracodawcą równych szans, aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
- jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów
- umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystania z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy)
- zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami
- jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz korzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł co najmniej 6%.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
- Administrator danych i kontakt do niego: Lubuski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska: tel. 68 45 48 550
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Małgorzata Kowalczyk, iod@zgora.wios.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Zielonej Górze
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia
- Prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
- Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych
- Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
- Prawo do usunięcia danych osobowych – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy Administratora
- Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2
00-193 Warszawa
Podstawa prawna przetwarzania danych
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO
Informacje o wymogu podania danych
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m. in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania , wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne jednak niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-12-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Mirosław Ganecki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-12-16 13:05:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Małgorzata Kowalczyk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-12-20 07:18:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Małgorzata Kowalczyk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-02-07 08:17:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2067 raz(y) |