ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja publiczna o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-03-12 09:52:27 przez Małgorzata Kowalczyk

Akapit nr - brak tytułu

Informacja o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania
 
Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 3 lit. e ustawy o dostępie do informacji publicznej udostępnianiu podlega m. in. informacja publiczna o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania.

Korespondencja wpływająca do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze  jest rejestrowana w dziennikach podawczych kancelarii Inspektoratu, gdzie dokonuje się rozdziału korespondencji - zgodnie z właściwością - na poszczególne komórki organizacyjne.
 
Sprawy w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Zielonej Górze rozpatrywane są według kolejności wpływu z zachowaniem terminów określonych w przepisach ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U.2023.775 z późn. zm.).
 
Osoby zainteresowane dostępem do informacji o stanie spraw, w których są stroną lub spraw o charakterze powszechnym, aby uzyskać stosowne informacje będą musiały znać numer kancelaryjny skierowanego do Urzędu pisma. I tak:
  • jeżeli klient osobiście przyniesie pismo do Urzędu, to w momencie doręczenia może uzyskać informację o numerze kancelaryjnym w sekretariacie;
  • jeżeli klient wyśle korespondencję do Urzędu np. za pośrednictwem poczty, to aby uzyskać informacje o numerze kancelaryjnym będzie musiał przyjść do Urzędu lub skontaktować się telefonicznie pod nr +48 68 45 48 550.
Przekazanie numeru kancelaryjnego nastąpi po skutecznej identyfikacji sprawy.
 
Podstawową metodą identyfikacji będzie poprawne przekazanie przez zainteresowanego danych o sprawie tj. dokładnej daty złożenia lub wysłania pisma i opisu przedmiotu sprawy. W odniesieniu do instytucji wystarczy podanie znaku sprawy.

Akapit nr - brak tytułu

Akapit nr - brak tytułu

« powrót do poprzedniej strony